14 Şubat 2012 Salı

dua

"Ağustos 2002 - Yazmaktan elim ağrıyor, sırtım tutuldu. Yaşlanıyorum. 41 yaşındayım ama 50 gibi hissediyorum. Romatizmam ve böbrek rahatsızlığım var. İşitmede, görmede sorun yaşıyorum."
"Mart 2005 - Yaşamımın ruhusun. Kalbimin seçtiğisin. Gözümün nurusun... Benim için ne kadar önemli olduğunu bilemezsin. Sen kırılırsan ben de kırılırım. Sen güçsüzleşirsen ben de güçsüzleşirim. Ölürsen ölürüm. Ruh... eşimsin. Güçlü durmana ihtiyacım var."
"Ağustos 2008 - Sevgilim, evet çok kilo kaybettim, evet çok hastalığım var, görmem bozuldu, kemiklerim ağrıyor ve saçlarım beyazladı. Evet, yaşlandım. Ama kalbim hala genç, zihnim güçlü."
Guantanamo esirlerini dualarımızda unutmayalım...Allah'ım kardeşlerimizi esaretten kurtar.amin
http://www.pressmedya.com/?aType=haber&ArticleID=6627

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder